غير مصنف

عربان نيوز: كانت نايمة وجبتها بالإسدال.. مراقب بالثانوية العامة يروي تفاصيل إحضار طالبة من منزلها تأخرت عن امتحان الجيولوجيا

كتب / محمود القائد

روي أسامة عثمان، ‏كبير معلمي اللغة الإنجليزية‏ لدى ‏مدرسة إمبابة الثانوية العسكرية‏، رئيس لجنة بامتحانات الثانوية العامة 2023 ، قبل امتحان الجيولوجيا عبر صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي «فيس بوك». وقال في منشور له: «النهارده الساعه جت 9 وربع وانا بمر علي اللجان فوجئت ان في بنت ماجاتش امتحان الجيولوجيا وانا عارف ان هي بتحضر سالت علي رقمها طبعا محدش معاه موبيل واللجنه بتاعتي في بلد ريفي يعني عائلات سالت هي بنت مين».

واستكمل : «وخرجت جري ومعايا احد العمال عشان يدلني علي بيتها الساعه كانت 9وتلت بخبط جامد ع الباب البيت كله كان نايم بما فيهم البنت حاله من الصويت والانهيار طلبت من البنت بسرعه تلبس اسدال وطلبت من العامل يجيب ادواتها واخدتها علي اللجنه في تمام التاسعه والنصف الا ثلاث دقائق والحمدلله حضرت الامتحان». واستكمل: «رحلتي مع الثانويه العامه كلها اثاره ولكن كنت مبسوووط اوووي والبنت لحقت الامتحان يوم مثير اللهم احعلنا سببا في مساعده الغير واسترها معانا جميعا يارب».

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى